Новий образ міста відображає його інноваційний характер та унікальне культурне багатство У Чернівцях завершили роботу над створенням бренду міста — розробили логотип та слоган — «Чернівці. Мозаїка культур».
Презентацію бренд-концепції провели ще влітку, та роботи з доопрацювання і покращення айдентики тривали ще деякий час. Відтепер у Чернівців є власний автентичний бренд.
Роботи профінансовано Євросоюзом та урядом Німеччини в рамках програми EU4Business від GIZ. Мета проєкту — розробити впізнаваний та сучасний бренд Чернівців, який би відображав унікальні риси міста та підвищував його привабливість як центру для бізнесу, туризму, культури та інвестицій.
Розробці передувало опитування серед містян, в якому взяли участь близько тисячі мешканців. Серед запропонованих варіантів розвитку концепції бренду міста вони обрали міжкультурний напрямок. Він передбачав бачення Чернівців як взірця різностороннього, відкритого європейського міста, яке увібрало в себе культурні особливості багатьох народів.
В основі нового логотипу — елемент мозаїки, що разом зі слоганом «Мозаїка культур» формує завершений образ Чернівців як міста, де поєднались та мирно співіснують різні культури і національності.
Інша інтерпретація логотипу — орнамент вишиванки. Це відсилка до традиції, що виникла саме у Чернівцях, а нині відзначається українцями по всьому світу — Дня вишиванки.