Jimmy Choo — провідний світовий бренд розкоші, який вирізняється сильним почуттям гламуру та грайливо-зухвалим духом. Своїм корінням бренд завдячує взуттєвому майстру на ім'я Джиммі Чу, який на початку 1990-х років працював у лондонському Іст-Енді та обслуговував світову еліту, включаючи принцесу Діану. Компанія Jimmy Choo була заснована в 1996 році, коли племінниця пана Чу, Сандра Чу, яка очолювала відділ дизайну в ательє в Іст-Енді, прийшла на посаду креативного директора, яку вона обіймає донині. Пан Чу залишив компанію в 2001 році.
Звабливий крій, модний дизайн і виняткова італійська майстерність припали до душі досвідченій клієнтурі, і перша колекція одразу ж мала успіх. Маючи на меті створити глобальний бізнес у сфері розкоші, Джиммі Чу залучив зовнішні інвестиції, і компанія розпочала значне розширення асортименту, каналів збуту та географії. Піонер у мистецтві одягати знаменитостей, Джиммі Чу був одним з перших, хто привіз взуття та сумки до Голлівуду, де червона доріжка виявилася ідеальною злітно-посадковою смугою для бренду. Сьогодні Jimmy Choo можна побачити на іконах стилю - від знаменитостей до членів королівських родин, від музикантів до глав держав.
Принципи стійкості
Jimmy Choo називають себе гламурними оптимістами, створюючи вироби, які створюють красу і дарують радість, дотримуючись найвищих стандартів досконалості та майстерності. Зараз вони поглиблюють цю обіцянку, розпочинаючи подорож до сталого майбутнього.
- Кліматичні дії
Компанія вживає науково обґрунтованих заходів щодо зміни клімату і працює над скороченням викидів, щоб обмежити глобальне потепління до 1,5°C. Jimmy Choo, включно з материнською компанією Capri Holdings, зобов'язується встановити науково обґрунтовану мету щодо скорочення викидів вуглецю за Сферами 1, 2 і 3. - Екологічні продукти
Компанія зобов'язується збільшувати використання матеріалів з відповідального походження та досліджувати потенціал альтернативних матеріалів.
Бренд прагне знаходити творчі рішення, які збільшують використання матеріалів, що простежуються, з відповідальних джерел, перероблених і придатних для вторинної переробки у своїх продуктах і колекціях.
- Кругова економіка
Компанія постійно прагне подовжити термін служби виробів шляхом ремонту та повторного використання, мінімізації відходів і застосування циклічного підходу до моди. Ппродукція Jimmy Choo розрахована на довговічність і має п'ятирічну гарантію на ремонт. - Гідна праця
Бренд прагне забезпечити своїм співробітникам здорове робоче життя як у межах бізнесу, так і в усьому ланцюжку поставок. Пріоритет надають безпеці та добробуту спільноти Jimmy Choo, пільги спрямовані на задоволення потреб у сфері охорони здоров'я, фінансів, роботи, життя та психічного благополуччя співробітників, які мають на це право. - Різноманіття та інклюзія
Більше половини команди вищого керівництва— жінки на чолі з генеральною директоркою Ханною Колман та креативною директоркою Сандрою Чой.
Компанія пропагує різноманітність та інклюзію через свої колекції, вшановуючи ЛГБТК+ спільноту, гендерну нейтральність та впевнено зосереджуючи увагу на етнічному розмаїтті в нашому бізнесі.
Стати частинкою ком’юніті
Jimmy Choo активно розвиваються у напрямку стійкості та сталості. Тому кожен, хто обирає для себе речі бренду, стає частинкою ком’юніті, яке прагне змін на краще. Долучитися до нього дуже просто: знаходьте свою річ на https://domino.ua/.
Це місце справжнього стилю та свідомого споживання. До того ж, тут все зручно і зрозуміло. Тому ви з легкістю знайдете потрібну річ, зможете ретельно її оглянути та зробити замовлення. Вже зовсім скоро омріяна брендова річ опиниться у ваших руках, а ви станете частинкою ком’юніті свідомих споживачів.


