Традиційні касові апарати поступово відходять у минуле, поступаючись місцем більш сучасним і зручним рішенням — програмним реєстраторам розрахункових операцій (ПРРО). З 1 січня 2022 року таке програмне забезпечення або касове обладнання є обов'язковим до використання майже для всіх представників бізнесу, що проводять розрахунково-касові операції в Україні. З переліком підприємців, які можуть не використовувати касові апарати можна ознайомитись за посиланням.
Що таке мобільні ПРРО
Мобільний ПРРО — це програмне забезпечення, встановлене у вигляді додатку на смартфон, планшет або інший мобільний пристрій, що виконує функції касового апарату. На відміну від фізичних касових апаратів, мобільні ПРРО використовують інтернет-з'єднання для реєстрації розрахункових операцій на сервері Державної податкової служби України.
Основні функції мобільного ПРРО:
- фіксація продажів товарів і послуг, оформлення чеків;
- створення щоденних звітів про суму виручки;
- автоматичне надсилання інформації про розрахункові операції на сервер Державної податкової служби;
- облік товарів і послуг, додавання, редагування та видалення позицій;
- приймання оплати різними способами;
- можливість інтеграції з CRM-системами, складським обліком та іншими бізнес-додатками.
Мобільний додаток https://checkbox.ua/mobile-app/ забезпечить зручне проведення торговельних операцій і підходить для всіх сфер бізнесу.
Переваги для торговців
Мобільні ПРРО пропонують власникам бізнесу безліч переваг порівняно з традиційними касовими апаратами. До таких переваг належать:
- відсутність необхідності купувати дорогий касовий апарат, реєструвати його та проходити регулярне технічне обслуговування, що дає змогу знизити витрати;
- можливість проведення розрахункових операцій у будь-якому місці, де є доступ до інтернету, що важливо для виїзної торгівлі, кур'єрів, точок на ринку;
- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дає змогу швидко навчити персонал і почати роботу;
- можливість віддалено відстежувати продажі та формувати звіти;
Мобільні ПРРО підтримують інтеграцію з системами обліку, CRM та іншими бізнес-додатками, що дає змогу автоматизувати процеси та підвищити ефективність роботи.
Переваги для постачальників послуг
Використання ПРРО має низку переваг і для постачальників послуг:
- зручність для виїзних фахівців;
- клієнт може оплатити послугу відразу після її надання, що підвищує зручність і лояльність;
- автоматичне формування та надсилання чеків клієнтам, ведення обліку наданих послуг;
- гнучка система тарифікації;
- мобільні ПРРО дають змогу вести облік робочого часу співробітників, що полегшує управління персоналом.
До того ж таке програмне забезпечення дає змогу вести аналіз ефективності, відстежуючи найпопулярніші послуги та прибутковість бізнесу.
Як обрати відповідний мобільний ПРРО?
Вибір відповідного мобільного ПРРО - важливий крок для будь-якого бізнесу. В процесі вибору слід враховувати функціональність програмного забезпечення. Потрібно враховувати, які функції необхідні, можливість інтеграції з іншими системами та підтримку різних способів оплати.
Також рекомендується вивчити відгуки інших користувачів про надійність обраного ПРРО. Після чого варто порівняти вартість різних ПРРО і вибрати оптимальний варіант, враховуючи фінансові можливості та бюджет. Важливо переконатися, що провайдер ПРРО надає якісну технічну підтримку в разі виникнення проблем.