Чернівецький Промінь логотип

Чернівці
C

За воду у Чернівцях доводиться платити двічі

За три роки мерства Каспрука на покриття збитків комунальних підприємство місто витратило понад 500 мільйонів гривень Прориви водопровідних мереж у Чернівцях трапляються чи не щодня. Через це десятки вулиць можуть бути по кілька днів без води. У зв’язку з цим секретар Чернівецької міської ради Василь Продан прокоментував імовірність реалізації спільного з німецьким державним банком розвитку (KfW) проекту реконструкції водопровідних мереж міста.
 
– Про кредит, як мешканець Чернівців, я чую з 2008 чи 2009 року. Зокрема, у 2014 році мер казав, що у 15-му почнуть робити і все для цього готове – проведено тендери, обрано підрядників, отримано кошти… Минуло 3 роки, і торік розмови були про те, що проект планують реалізувати цьогоріч, – заявив Василь Продан у програмі «Чия правда?» на телеканалі «Чернівецький промінь».
 
Секретар міськради розповів, що цьогоріч на покриття збитків комунальних підприємств міста виділили близько 100 мільйонів гривень. Це й дозволяє підприємствам щороку працювати так, як вони вважають за потрібне, розраховуючи на те, що збитки в кінці місяця їм покриють з бюджету. Якщо ж депутати не виділять кошти на допомогу комунальним підприємствам, вони заявляють про те, що змушені відключити воду чи припинити надання інших послуг. Тим часом мер апелює до депутатів, що вони не хочуть виділяти кошти, чим ігнорують потреби чернівчан.
– Скільки ж можна вливати грошей у водоканал, як у бездонну бочку. Фактично, ми двічі платимо підприємству. Спочатку віддаємо гроші за воду згідно з тарифом, а потім розплачуємося розбитими дорогами, непоремонтованими садочками, гроші з яких ідуть на покриття боргів збиткових комунальних підприємств. Давайте всі кошти віддамо комунальникам. За 3 роки на покриття їхніх збитків витратили понад 500 мільйонів із міського бюджету. Такого ще ніколи у Чернівцях не було, – каже Василь Продан.скачать dle 10.5фильмы бесплатно

0 коментарів

Щоб залишити коментар, авторизуйтесь на сайті за допомогою соціальних мереж