За гроші, віддані за один новий український тролейбус, можна було купити 8-10 із Європи
Кредит Європейського банку реконструкції та розвитку для придбання 50 нових тролейбусів змусив би місто заради нових машин економити на ремонті доріг, фасадів та розбудові інфраструктури міста. Про це у програмі «Діалоги» заявив секретар Чернівецької міської ради Василь Продан. За його словами, 30 тролейбусів з Європи, придбані за останні два роки, є виключно ініціативою депутатського корпусу. У той час, як мер хотів брати електротранспорт в кредит.
– З огляду на свій досвід, можу з
упевненістю сказати, що український тролейбус не буває якісним. У кращому разі,
це рівень «Таврії». Ми придбали 4 білоруські «МАЗи», вироблені в Дніпропетровську. Нам вони обійшлися дорожче у порівнянні з іншими містами – 7,5 мільйона за 1
тролейбус. За ці кошти можна було взяти 8–10 тролейбусів із Європи.
Натомість ці нові більше стоять, ніж їздять. Вони чітко показали, що було би, якби таких було півсотні: 20–30 із них постійно стояли би на ремонті. А ми за них продовжували би платити кредит, відмовляючись від доріг, тротуарів, освітлення, стадіонів, садочків. Відтак, 200–300 мільйонів ми би переплатили лише за цей кредит, – заявив секретар міськради.
Натомість ці нові більше стоять, ніж їздять. Вони чітко показали, що було би, якби таких було півсотні: 20–30 із них постійно стояли би на ремонті. А ми за них продовжували би платити кредит, відмовляючись від доріг, тротуарів, освітлення, стадіонів, садочків. Відтак, 200–300 мільйонів ми би переплатили лише за цей кредит, – заявив секретар міськради.
– Тим часом, сплачуючи кредити і дотуючи
збиткові комунальні підприємства, ми не можемо нормально розбудовувати
інфраструктуру міста, бо всі кошти йдуть на покриття збитків. Чому місто
повинно працювати на кредити міської влади та комунальників? – заявив Василь
Продан.