Фото: reklamist.cv.ua
Рекламу на розтяжках в історичному центрі заборонять
У міській раді затвердили нову концепцію щодо зовнішньої реклами у Чернівцях.
Про це розповіла головний архітектор міста Наталія Хілько у програмі "Суть речей".
За її словами, Чернівці розділили на три зони. Перша - центральна частина міста. Тут розмістити рекламу коштуватиме найдорожче. Крім того, існуватимуть деякі обмеження - під забороною опиниться реклама на розтяжках.
Особливу увагу у міській раді приділятимуть штендерам або спотикачам, тобто виносним рекламним конструкціям. Їх зазвичай розміщують на вулицях поруч із місцями продаж, кав'ярень та магазинів.
Як розповіла Наталія Хілько, в історичному центрі їх фактично заборонять. Та є одне "але": підприємці, котрі вже мають дозволи і сплачують вчасно в казну кошти, зможуть далі розміщувати штендери.
До другої зони належатиме решта частина міста. Розмістити на розтяжці рекламу тут можна буде, проте лише з дозволу спеціально створеної комісії.
Третя частина - це околиці. Поки це вся інформація, котрою поділилася Наталія Хілько з цього приводу.