Депутат каже, що впевнений у якості виконання робіт, бо щодня інспектує кожен об’єкт
Чернівецька міська рада на початку року
виділила понад 100 мільйонів гривень на ремонт доріг. Проте, за 7 місяців попереднє
керівництво міста освоїло лише 5% цих коштів. Про це розповів у програмі
«Відверто зі Світланою Поляк» на радіо «Буковинська хвиля» 100.0 FM депутат Чернівецької міської ради Володимир Бешлей.
Протягом трьох тижнів у міській раді розробили
всю необхідну документацію та приступили до виконання робіт. Для цього залучають
не фірми-одноденки, у яких за душею в кращому разі лише стіл, стілець та
бухгалтер. Про жодних фахівців та техніку у таких «компаніях» не має й мови. Натомість,
міськрада обирає перевірені фірми, які мають хорошу репутацію та відповідні
технічні можливості.
Першочергове завдання нині – ремонт аварійних
ділянок міста. Зокрема, це перехрестя на вулиці Енергетичній, вулиці Кармелюка,
Щербанюка. Тобто, ділянки доріг які взагалі неможливо було проїхати. Паралельно
в міській раді працюють над розробкою проектно-кошторисної документації для
ремонту проспекту Незалежності.
– Каспрук презентував навесні проект реконструкції
проспекту. Але досі паперів немає в департаменті. Тобто, зараз ми не можемо
навіть оголосити тендер на реконструкцію. Також працюємо над розширенням вулиці
Героїв Майдану на ділянці від Щербанюка до кільця поблизу готелю «Турист». Річ
у тому, що екс-мер замовив 2016 року проект на асфальтування цієї ділянки без
розширення. Це абсурд, на який витратили значні кошти. Ми відкинули цю
документацію і зараз працюємо над цим питанням. Так само розробляємо папери щодо
ремонту вулиці Руської. Кошторисна документація ніби існує, але вона експертизу
не пройшла. Зараз повторно подали її на експертизу і також будемо готувати
відповідні тендерні процедури для того, щоби розпочати ремонт, – розповідає
Володимир Бешлей.
За словами депутата, в тій ситуації, в якій
опинилося нинішнє керівництво міста, неможливо відремонтувати всі дороги,
навіть, якщо в бюджеті є для цього кошти. Річ у тому, що нині вже немає часу на
розробку документації та проведення
тендерних процедур. Тому ремонтують те, що можна робити згідно з чинним
законодавством – відновлювати аварійні ділянки доріг.