Тролейбус Львівського заводу повністю згнив, і ремонтувати його недоцільно
Чернівецьке тролейбусне управління просить надати
згоду на списання тролейбуса марки ЛАЗ 2005 року випуску. Відповідне рішення
має підтримати виконавчий комітет міської ради 28 серпня. Комісія з міської ради вже оглядала цю
машину, і прикинула кошти, які б пішли на її ремонт. Було вирішено, що це недоцільно.
Як розповів promin.cv.ua в. о. начальника ЧТУ Михайло Олексюк, це не перший тролейбус львівського
заводу, первісної вартості у понад 552 тисячі гривень, який у Чернівцях спишуть
через зношеність:
Списуємо його
через кузов: він повністю зігнив. При тому що електрична частина ще тримається.
Недоцільно вкладати гроші у ремонт, краще за ці гроші купити вживаний з Чехії
чи Швейцарії, який прослужить удвічі довше. Агрегати цього тролейбуса стануть
донорськими частини для інших тролейбусів.
За словами
Михайла Олексюка, на інші тролейбуси цієї марки невдовзі чекає така ж доля. Загалом тролейбусів було близько десятка, закупили їх протягом 2005-2007 років.
Цей тролейбус
їздив на маршруті №2, та якби його пустили курсувати вулицею Головною, він би
вийшов з ладу ще раніше, зауважив Михайло Олексюк. Порівнюючи зі
вживаними тролейбусами зі Швейцарії чи Чехії, Михайло Олексюк навів аналогію із
«Запорожцем» та «Мерседесом». Європейські тролейбуси служать довше, надійніше
та є набагато легшими в обслуговуванні.