Взаємозв'язок моди та спортивних атрибутів було помічено ще в 19 столітті
Наприклад, фрак і галіфе — це частинка кінного спорту, і вони помітно вплинули на повсякденність людей в Британії. У 1920 році тенісистка Сюзанн Ленглі вийшла на турнірі в плісированій спідниці вище коліна і майці, що облягає. Це стало черговою революцією у світі моди. Ця доля торкнулася і головного убору — бейсболки, яка увійшла в повсякденність.
Спорт і висока мода
Коко Шанель була першою модельєркою, яка випустила спортивний костюм. Після почався масовий випуск одягу для дівчат у спортивному стилі. Спочатку колекції цього стилю з'являлися в окремих модних будинках. А з 1940-х почали створюватися бренди, орієнтовані безпосередньо на спорт. Одним з перших серед них став бренд PUMA — модний будинок прославив спортивне взуття. А їх футбольні бутси стали популярними після виходу на поле німецької команди в 1948 році.
Зі спорту до повсякденного носіння та високої моди прийшло досить одягу. Серед них:
— легінси — раніше використовувалися в йозі;
— комбінезон — з лижного спорту та зимових активностей;
— борцівки — з боксу і суміжних видів боротьби.
Для того щоб отримати загальну популярність, багато брендів стали спонсорами в різні періоди спортивних Олімпіад. В результаті сьогодні спортивний стиль перетинається з повсякденним.
Кольори та їх сприйняття
Деякі кольори в одязі раніше використовувалися виключно в спортивних речах. Так, в New Balance кажуть, що підсвідомо покупці оцінюють продукт за кольором, а далі йде вже вибір за іншими критеріями.
Наприклад, до кросівок Nike Volt не використовувався лаймовий колір. У PUMA керівник відділу кольору та дизайну матеріалів Мелісса Твірбутас стверджує, що використовувати потрібно кольори та відтінки, які викликають асоціації. Так, за її словами, жовтий асоціюється з Пеле, тому фанати футболу теоретично звернуть більше уваги на нього. Отже, спорт вніс величезний внесок у формування модних тенденцій та й зараз задає напрямок в дизайні.