Влада міста вже створює кондукторам імідж злодіїв, аби під час їх масового звільнення не було громадського осуду
У Чернівецькому тролейбусному управлінні готуються до звільнення персоналу, адже підприємству, мовляв, не вигідно утримувати працівників.
Свої дії керівництво підприємства виправдовує складним вибором: "...яким чином отримувати прибуток, щоб мати можливість оновлювати тролейбуси та якісніше надавати послуги жителям міста".
Про це заявили у Чернівецькому тролейбусному управлінні.
Минулого року, міський голова спільно з керівником ЧТУ Петром Проданом звільнили 130 працівників, наголосивши, що вони не потрібні підприємству.
Після відсторонення від посади Петро Продан на своїй сторінці в мережі фейсбук відверто розповів про те, як міська влада змушувала його скорочувати штат ЧТУ та призначати на керівні посади виключно людей з команди мера.
Натомість у цьому році, кондукторам створюють імідж злодіїв аби підчас масового звільнення цих працівників не було громадського осуду.
"Регулярні крадіжки, систему якій 30 років не побороти!?
Ми сповіщали, що в тролейбусах будуть відбуватися перевірки кондукторів, але це нікого не зупиняє. Останні 2 місяці служба контролю, регулярно виявляла надлишок готівки, іншими словами, кондуктори гроші взяли, а квиток не видали. При цьому, зарплата кондукторів не маленька і не мінімальна, як зазвичай жаліються кондуктори своїм пасажирам, а складає від 12 000 гривень до 32 000 гривень, та це не спиняє ймовірні крадіжки.
Окрім того, місячні витрати на зарплати кондукторів складають 9,6% від загальної суми витрат, а надходження від проїзду складають 17,8 % доходу підприємства. А отже, утримання даної категорії працівників є невигідним.
Зараз ми стоїмо перед вибором, яким чином отримувати прибуток щоб мати можливість оновлювати тролейбуси та якісніше надавати послуги жителям міста."
Ми сповіщали, що в тролейбусах будуть відбуватися перевірки кондукторів, але це нікого не зупиняє. Останні 2 місяці служба контролю, регулярно виявляла надлишок готівки, іншими словами, кондуктори гроші взяли, а квиток не видали. При цьому, зарплата кондукторів не маленька і не мінімальна, як зазвичай жаліються кондуктори своїм пасажирам, а складає від 12 000 гривень до 32 000 гривень, та це не спиняє ймовірні крадіжки.
Окрім того, місячні витрати на зарплати кондукторів складають 9,6% від загальної суми витрат, а надходження від проїзду складають 17,8 % доходу підприємства. А отже, утримання даної категорії працівників є невигідним.
Зараз ми стоїмо перед вибором, яким чином отримувати прибуток щоб мати можливість оновлювати тролейбуси та якісніше надавати послуги жителям міста."