У ЧТУ водіїв зобов'язують виконувати ще й роботу кондуктора
Водії тролейбусів Чернівецького тролейбусного управління другий день поспіль відмовляються виходити на рейс без кондукторів. Учора, в неділю, після відмови працівників, керівництво підприємства викликало поліцію.
Експеримент з електронним квитком та без кондуктора у тролейбусах на практиці показує, що плату за проїзд водії або відмовляються здійснювати, наголошуючи, що оплата тільки через валідатор, у тих тролейбусах, де вони є, або ж по 4 хвилини збирають оплату, пропускаючи пасажирів по одному, де валідаторів немає.
Водійка тролейбуса Наталя розповідає, що у неділю їздила тролейбусом як пасажир та чула як інші пасажири скаржаться, не розуміють як і кому оплачувати за проїзд, стукають до водіїв. У свою чергу, водії теж спантеличені, адже їм потрібно спостерігати за безпекою руху транспорту.
"Це потрібно було підготувати усе гарно. Кажуть, що 90 валідаторів застрягли в дорозі. У мене було 2 валідатори в салоні, не знаю за якою причиною, - зняли", - розповідає водійка.
Аби придбати квиток на проїзд у тролейбусі пасажиру потрібно або випрохати у інших пасажирів передати за проїзд, або ж пропхатися через увесь тролейбус до водія, та не усі пасажири добросовісно передають за проїзд.
"Проблема полягає у тому, що немає кому обілечувати пасажирів, всі їдуть безкоштовно. З задньої площадки вони навіть не думають підходити до водія", - зауважує Наталя.
Жінка з багаторічним водійським стажем розповідає, що водії, які зараз працюють на рейсах і обілечують пасажирів здійснили вже чимало ДТП.
"Багато водіїїв допустили ДТП, тому що водій відволікається, бо обілечує, а попереду машина зупинилась, і все. Вони (керівництво - ред.) кажуть тільки на зупинках обілечувати. А на зупинках ти не в силі обілетити усіх пасажирів", - ділиться водійка тролейбуса.
Нагадаємо, з 1 серпня, у Чернівецькому тролейбусному управлінні через перехід на електронний квиток скоротили 95 кондукторів.