Вартість проїзду для 1 фури складає від 1500 євро за 100 км
«Укрзалізниця» відправила першу партію вантажівок через кордон з Польщею.
Про це повідомили у Telegram-каналі компанії.
Перевезення фури через польсько-український кордон поїздом вартує близько 1500 євро за машину.
Про це повідомила компанія-перевізник, передає starana.ua. За словами перевізника, йдеться про маршрут завдовжки близько 100 км.
Потяг курсує за маршрутом Скнилів (Україна) — Славкув (Польща). Митне та прикордонне оформлення вантажу проходить на залізничному прикордонному переході Ізов — Грубешів.
У складі поїзда 23 платформи, на які було завантажено 13 тягачів з напівпричепами.
У чергах на в'їзд в Україну зі сторони Польщі стоять понад 3 300 вантажівок. Найбільша черга навпроти пункту пропуску "Шегині" - близько 1200 вантажівок.
Нагадаємо, Україна знайшла спосіб обійти блокаду вантажівок у Польщі.
Що передувало?
6 листопада польські перевізники розпочали блокаду кордону з Україною на трьох пропускних пунктах: Краківець — Корчова, Ягодин — Дорогуськ, Гребенне — Рава-Руська. Згодом до них долучилися польські фермери, які блокували пункт «Медика — Шегині».
Учасники страйку не пропускають вантажівки із товарами. Утім, запевняють, що блокада стосується машин із вантажами безпекового, гуманітарного характеру; тих, що перевозять тварин та продукти, що швидко псуються.
6 листопада польські перевізники розпочали блокаду кордону з Україною на трьох пропускних пунктах: Краківець — Корчова, Ягодин — Дорогуськ, Гребенне — Рава-Руська. Згодом до них долучилися польські фермери, які блокували пункт «Медика — Шегині».
Учасники страйку не пропускають вантажівки із товарами. Утім, запевняють, що блокада стосується машин із вантажами безпекового, гуманітарного характеру; тих, що перевозять тварин та продукти, що швидко псуються.
Причиною страйку називають «надмірну конкуренцію» після ухвалення «транспортного безвізу» між Україною та країнами ЄС. Він звільнив українських перевізників від необхідності отримувати дозволи на двосторонні й транзитні перевезення до держав ЄС.
Протестувальники вимагають, зокрема, повернути необхідність отримання дозволів для українських транспортних фірм. Також вони хочуть, щоб Польщі не треба було ставати в е-чергу в Україні, бо їм, кажуть, подекуди доводиться жити в машинах по два тижні.
Перемовини за участі міністерств інфраструктури України, Польщі та Єврокомісії не дали результатів. Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев заявив, що через страйк держбюджет України втратив 9,3 мільярда гривень від недонадходження митних платежів.
Через заблокований рух українські перевізники також не могли відлучатися від своїх машин із вантажами попри холодну температуру. Віцепрезидент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Володимир Балін заявив про смерть двох українських водіїв під час блокади кордону.