Фото: Руслана Козлова
Така статистика є загальнодержавною, - кажуть у виші
Під час засідання Вченої ради ЧНУ перший проректор Роман Петришин повідомив про результати цьогорічної вступної кампанії.
За його словами, у 2015-му умови її проведення суттєво змінилися порівняно із минулорічними.
- Правила прийому не потрібно було погоджувати з МОН, вони затверджувалися Вченою радою університету. Також під час вступу дійсними були тільки сертифікати ЗНО за 2015 рік, сертифікати інших років не враховувалися. Було знято обмеження мінімального прохідного балу в сертифікаті ЗНО, адже сама наявність сертифіката є свідченням того, що абітурієнт тест склав, - повідомив Роман Петришин.
- На цьогорічній вступній кампанії була також застосована система пріоритетів під час подання документів вступником (пріоритет того чи іншого навчального закладу визначав сам абітурієнт). Система пріоритетів доволі складна, але дала хороші результати, - додав він.
Також, як повідомив перший проректор ЧНУ, цьогоріч до вишу подали 24,9 тисяч заяв (для порівняння, у 2012 році надійшло понад 20 тисяч заяв).
- Суттєво зменшилося державне замовлення (на бакалавра воно становить 250, на магістра - 284). Кількість студентів, які вступають на заочну форму навчання, так само вже тенденційно зменшується. Дещо стабілізувався набір до коледжу ЧНУ, проте держзамовлення цим навчальним закладом все одно не виконане.
Цьогорічна вступна кампанія мала незначні труднощі, проте загалом пройшла цілком успішно, - підсумував Петришин.
Також під час аналізу популярності та затребуваності спеціальностей, які пропонує ЧНУ, дійшли висновку, що існує серйозна проблема підготовки науково-технічних кадрів, і вона загальнодержавна - спостерігається масовий недобір на фізичні, математичні, інженерні спеціальності.
Як наголосив професор Олег Ангельський, необхідні першочергові заходи популяризації таких професій. На його думку, доречним було б відкриття фізико-математичного ліцею при ЧНУ (такий досвід дав хороші результати в інших навчальних закладах), важливо також активізувати зусилля в напрямку роботи підготовчих курсів.
Джерело: ЧНУ