За останні два роки, коли тримає повномасштабне вторгнення, споживацький ринок в Україні зазнав значних змін. Першою хвилею було повне падіння попиту на багато категорій товарів. Впали навіть продажі в офлайн-магазинах, що вже казати про інтернет замовлення. Але нові опитування споживачів дають змогу робити позитивні прогнози щодо розвитку онлайн-шопінгу в Україні.
Досліджуючи споживацькі настрої українців у 2023 році було виявлено, що кількість онлайн-замовлень збільшилася на 12%. Серед самих популярних товарів побутова техніка та електроніка, косметичні засоби та одяг і взуття. Конкуренція на ринку в цих сферах зростає з попитом, і великим компаніям доводиться привертати увагу споживачів за допомогою знижок. Тому не дивно, що так легко знайти доступні пропозиції промокодів від «INTERTOP» чи інших популярних на території України магазинів.
- Rozetka;
- AliExpress;
- ANSWEAR;
- MAUDAU;
- Prom UA.
Покупки через інтернет стають все популярнішими не тільки через можливість вибрати найвигіднішу ціну. Важливим фактором є дефіцит певних товарів на ринку. Це стосується тих брендів, що закрили свої офлайн-магазини в Україні через повномасштабне вторгнення. Також не всі люди мають у своєму розпорядженні цілий день, щоб дочекатися відбою повітряної тривоги й таки відвідати ТРЦ. Більшість з магазинів, до яких немає змоги потрапити в торговельному центрі, мають сайти, де людина може замовити собі будь-що сидячі в безпечному місці. Цей фактор також сприяє росту популярності онлайн-шопінгу серед споживачів в Україні.
Проаналізувавши дані опитування за минулий рік, та всі фактори, що мають вплив на формування споживчого ринку в Україні, можна зробити висновок що ріст активності громадян в інтернет покупках і надалі зростатиме. Головне, щоб великі та малі компанії підвищували рівень сервісу своїх клієнтів та якості товару. Тоді й після перемоги онлайн-шопінг в Україні продовжуватиме займати велику частку на ринку.