Мобільна розсилка — це один з найпопулярніших та ефективних методів спілкування з аудиторією. Основні його переваги це: універсальність, швидкість, масовість, лаконічність та простота створення маркетингової кампанії. Короткий формат повідомлення звертає увагу отримувача на пропозицію компанії, не забираючи багато часу на ознайомлення. Крім того, клієнту не потрібно встановлювати спеціальні застосунки або певний месенджер, щоб отримати сповіщення.
Чому розсилки ефективні?
СМС маркетинг має низку переваг, у порівнянні з іншими рекламними інструментами. Зокрема:
- Високий відсоток відкриття — зазвичай, користувач читає повідомлення в перші 5-10 хвилин після його відправлення, тому інформація буде оперативно доведена до цільової аудиторії.
- Персоналізація — сучасні сервіси створення оповіщення дозволяють сегментувати аудиторію, а також звертатись до клієнтів на ім’я. Наприклад, на платформі ADWISOR від Київстар можна створити таргетовану смс-розсилку за допомогою понад 10 Big-Data-фільтрів.
- Підвищення лояльності — SMS є хорошим способом підтримувати зв’язок з клієнтами. Вітати їх з днем народження, календарними святами, а також збирати відгуки та пропозиції щодо якості продукції, обслуговування, комунікації.
- Розширення аудиторії — за допомогою таргетованих розсилок можна залучити нових клієнтів, що зацікавлені у ваших послугах.
- Оптимізацію бюджету на маркетинг — розсилки СМС-повідомлень є одним з доступних способів просування, тому дозволити його собі можуть представники малого бізнесу.
Поради для створення якісної розсилки
Попри всі переваги, щоб розсилка спрацювала, потрібно розуміти базові принципи її створення. Варто дотримуватися таких положень:
- використовувати чіткий та лаконічний текст, що містить зрозумілий заклик до дії. Кількість символів в повідомлення обмежена — до 160 знаків латиницею або до 70 кирилицею, тому мінімум "води”, максимум корисної інформації;
- налаштувати розсилку на оптимальний час для вашої аудиторії. Потрібно зважати на стиль життя клієнтів ат географічне розташування;
- не варто створювати забагато розсилок в короткий проміжок часу, адже отримувачу це просто набридне. Він може або відмовитись від розсилки, або додати вас в «спам»;
- сегментувати аудиторію та створювати персоналізовані розсилки для кожної групи. Слід розподілити клієнтів на кілька груп: за віком, купівельною спроможністю, рівнем лояльності тощо. Так ефективність кампанії буде вищою;
- створити чітку маркетингову стратегію, перш ніж запускати розсилки. Першочергово компанії треба визначити свою мету та цілі, розробити покроковий план їхнього досягнення.
Звичайно, СМС-розсилки не повинні бути єдиним інструментом для просування бізнесу. Для ефективної реклами, необхідно використовувати різні канали комунікації з аудиторією. Зокрема, соціальні мережі, електронну пошту, зовнішню рекламу тощо.