За останні два роки українські споживачі зуміли адаптуватися до суворих реалій сьогодення. Це можна помітити проаналізувавши динаміку купівельної поведінки українців. Одним з цікавих факторів цієї поведінки є схильність до вітчизняних брендів. Цей показник виріс у рази відносно мирного 2021 року.
Що змусило українців звернути уваги на власне виробництво
Якщо проаналізувати всі ймовірні фактори, що сприяли збільшенню популярності українських компаній, то можна умовно виділити дві групи:- Економічні фактори.
- Соціальні фактори.
Свідомі громадяни намагаються підтримати соціально відповідальні бренди, які допомагають в організації зборів, ведуть волонтерську діяльність, пропонують знижки для військових, чи просто перераховують частину прибутку до ЗСУ. Люди намагаються таким чином підтримати малий та середній бізнес, щоб економіка країни продовжувала триматися на плаву.
Багато хто з власників активно просуває свою патріотичну позицію в соціальних мережах та маркетингових компаніях. Тож для звичайного споживача вже норма бачити в рекламі різноманітних товарів українську народну атрибутику та гасла на підтримку ЗСУ, адже це може стати вирішальним фактором в прийнятті рішення де і що купити.
Як довго буде зберігатися тренд на підтримку українського виробника
На початку повномасштабного вторгнення ніхто з підприємств не знав чого очікувати і як протриматися важкий період. Але споживчий ринок швидко відновлювався і наприкінці 2023 року вже повернувся на довоєнні об'єми. Питання, що турбує наразі всіх, це чи не буде спаду після таких пікових показників. Щоб цього уникнути необхідно буде змінити тактику привертання уваги потенційних клієнтів.