Будівництво ІІІ та ІV черги обходу Чернівців покращить транспортне сполучення західних та північно-західних регіонів України з центральними областями Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області оголосила тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва ІІІ та ІV черги обходу Чернівців.
Орієнтовна довжина нової автомагістралі ІІ категорії становитиме близько 50 кілометрів.
Зараз ми на старті процесу зведення ІІІ та ІV черги обходу міста Чернівці. Закупівля ТЕО — це перший дуже важливий крок. Фахівці дорожньої галузі повинні врахувати всі технічні та економічні складові, визначити параметри та технології будівництва ІІІ та ІV черги обходу Чернівців, геодезію, геологію та прив’язку до місцевості. Потім «Укравтодор» затвердить найдоцільніший варіант згідно із матеріалами ТЕО. Другий етап - Служба оголосить тендерні процедури на розробку проєктно-кошторисної документації. Третій – оголошення тендеру на визначення підрядника та початок будівництва, - розповідає начальник САД у Чернівецькій області Ігор Гах.
У відомстві зазначили, що будівництво ІІІ та ІV черги обходу Чернівців покращить транспортне сполучення західних та північно-західних регіонів України з центральними областями, а також забезпечить транзит європейських та прибалтійських країн з портами Азовського та Чорного морів. І, що важливо, введення в експлуатацію ІІІ та ІV черги забезпечить розвиток придорожньої інфраструктури, приміських населених пунктів та покращить туристичний потенціал Буковини.
ІV черга - від траси М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) до автомобільної дороги Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці/ М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест).
Щодо третьої черги об'їзної, народна депутатка Олена Лис провідомила, що це буде автотраса протяжністю 27 км. Будуватимуть її, як передбачається, в одну чергу.
Олена Лис також зазначила, що вона разом з колегами Георгієм Мазурашу та Максимом Павлюком неодноразово звертались до Уряду та Олександра Кубракова, який на той час очолював Державне агентство автомобільних доріг України, і, врешті, знайшли цілковите розуміння та підтримку щодо вагомості реалізації даного об’єкту.