Фото: promin.cv.ua
Що можна було зробити для міста за 1 мільйон доларів?
Виборча кампанія «Єдиної альтернативи» до Чернівецької міської ради побила всі фінансові рекорди і вражає своєю дороговизною. Про це розповів Святослав Вишинский у програмі «Репліка» на телеканалі «Чернівецький промінь».
«Коли інші партії по-старому, як жебраки, купують і рахують голоси, «Єдина альтернатива» відразу купує цілі вибори. Вартість її кампанії в Чернівцях давно перевалила за мільйон доларів. Це сума, яку партія виклала за вибори до звичайної міської ради», — стверджує автор програми.
За словами телеведучого, джерела у штабі «Єдиної альтернативи» хизуються, що витрачають 12 тисяч доларів на день лише на рекламу в Інтернеті.
«За 1 мільйон доларів у Чернівцях могли збудувати 35 спортивних майданчиків. 8 стадіонів. Зремонтувати 70 міжбудинкових проїздів. Облаштувати 230 дитячих площадок або 5 критих басейнів. За ті гроші, які Роман Клічук не доплатив податками у міську скарбницю, і які тепер пустив на рекламу, на папір, на агітаційні ролики в Інтернеті», — підрахував Вишинський.
Нагадаємо, журналісти ТВА у своєму розслідуванні розповіли як мережі магазинів і ресторани, пов’язані з Романом Клічуком, уникають сплати податків до місцевих бюджетів.
На посаді члена виконавчого комітету Чернівецької міської ради Роман Клічук відмовився декларувати свої доходи.